خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 10:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
زارع:

کمیته دیوان محاسبات مجلس سوابق متقاضیان ریاست و دادستانی دیوان محاسبات را با نکته سنجی بالایی بررسی می کند

عضو «کمیته دیوان محاسبات» کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیته در جریان رسیدگی به سوابق کاری متقاضیان نهایت دقت را به کار گرفته و با نکته سنجی بالایی گزارش سوابق کاری متقاضیان را استماع می کند.

رحیم زارع

رحیم زارع در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسات بررسی سوابق متقاضیان تصدی بر ریاست و دادستانی دیوان محاسبات در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات کمیته مذکور از روز یکشنبه 31 تیرماه آغاز شد و این کمیته در نوبت صبح و عصر یکم مردادماه به بررسی سوابق کاری متقاضیان ریاست و داستانی دیوان محاسبات پرداخت.

نماینده مردم «آباده، خرم بید و سرچهان» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته مذکور یازده عضو دارد تاکید کرد: این کمیته در جریان رسیدگی به سوابق کاری متقاضیان نهایت دقت را به کار گرفته و باید نکته سنجی بالایی گزارش سوابق کاری متقاضیان را استماع می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این رو صبح و عصر گذشته بسیاری از متقاضیان تصدی کرسی ریاست و داستانی دیوان در این کمیته حاضر شده و گزارشی از سوابق خود ارائه کردند.

عضو کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: در جلسه روز گذشته این کمیته افرادی نظیر احمدی لاشکی، بیت عفری، ابدالی، ادیانی، تیموری، محمدرضا پور ابراهیمی، محمد حسینی، مهرداد بذرپاش، خانی، داوود دانش جعفری، کیومرث داوودی، سید احمدرضا دستغیب، صادقی، عبدالله زاده، صادقی و اسدالله عباسی در کمیته حاضر شده و سوابق کاری و برنامه های خود برای دیوان محاسبات را تشریح کردند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380830
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار